Ozlem_likce Hanımlar menenjit aşısına ne kadar ödediğinizi merak ediyorum. Ben aşıları eczaneden almıyorum direk doktorum vuruyor. 530₺ ödedik. Normal mi? Sizler ne kadar verdiniz acaba…
GoGirl Ozlem_likce 10 ay gecti ustunden bizimde doktoe vuruyor kendimiz almiyorum 450 465 gbi bir rakamdi zam gelmistir
Bsvm Ozlem_likce biz hem hastaneden hem eczaneden fiyat aldik size soylenen fiyatla ayni.malesef ithal olduklari icin dolar kurundan etkileniyor sanirim yani birkac ay oncesiyle karsilastirmak dogru olmaz
Duyemey Yani bu yalnızca menenjit içinse pahalı biz 4 ay önce ve 2 ay önce hem menenjit hem rota virüsü aşısına 600 lira verdik.
Iremcan Duyemey beksero ve nimenrix aynı anda 2 tane menenjit aşısı vurdular daha birde 3 doz. Rota da 370 TL verdim
Duyemey Evet 3ve 5.aylarda rota ve menenjit 13.ayda tekrar menenjit olacak birde bexero olacak aslında onuda 3. ve 5. ayda olacaktı o da menenjit in bi türü fakat o çok fazla ateş halsizlik yaptığı için 12.aya erteledik
Ozlem_likce Duyemey Menenjit mi yapıyor? Şimdi ateşi var dünden beri benim bebeğimin de ya bu aşı ateş yaptığını bilmiyordum 😥