Gazdan bizde çok acile gittik. Sürekli ağlıyordu kafayı yicek gibi oluyordum. Lavman yapıyorlardı eve gönderiyorlardi. Hafta da 2 kez Fix gidiyorduk acile. Ne damla ne masaj hiç birşey fayda etmiyordu. Lavmanla rahatliyordu o gece uyuyordu ertesi gün yine başlıyordu. Sonra bir doktor tavsiyesi ile kulak temizleme çubuğunu zeytinyağına batırıp popo deliğine sokmamizi söyledi. Öyle yapmaya başladım. Uykuda ikinip ağlayarak uyandığında zeytinyağına batırıp popo deliğine sokuyordum altını açık tutuyordum 2 kere felan soktuğum da hem kakasını yapıyordu hem gazını çıkarıyordu. Bu sayede çok rahatladım. 3. Ayında da kendiliğinden geçti