Benim oğlum da 2 ay 4 günlük ama bizde şimdilik öyle sıkıntı yok çok şükür. Akşam 9 da ılık duş aldırıyorum emziriyorum loş ışıkta. Sonra 5-10 dk ayakta sallıyorum uyuyor direk, gece 3-4 kere emmek için uyanıyor ve sabah 6 da kalkıyor. Sonra saat 8 e doğru tekrar 1- 1 buçuk saatlik bi uyku yapıyor. Genel olarak zor bi bebek değil ama bazı günler bütün gün onunla uğraştığım da oluyor. Umarım düzenimiz bozulmaz