Arinim72 Merhaba, 6 aylık bebeğiniz için ek gıdaya başlamadınız mı peki? Normalde 5.ayın sonunda başlatıyor doktorlar diye biliyorum. Tadımlık verdiğiniz besinlerin tadını aldığı için mama onu kesmiyordur artık :) siz mamasını vermeye devam edin ısrarla ama doktorunuza bir danışın tadımlık harici biraz daha fazla besinlere geçebilir miyiz diye