Hacerr Oglum 13 aylık oldu bı duzelmedı uyku sıstemımız ıkı gunduz uykusu yapıyor ama uyanıslarımda hep ağlayarak uyanıyor cok mız mız sureklu benu ıstıyor 3 yasındada kızım var ıkısı beraber oynamıyorlar maalesef napmalıyım cok yoruldum artık