Evet sizin onu uyuduğu zaman yatağına koyarken bi sağ tarafına bi sol tarafına olacak şekilde yatırmanız lazımdı. Benim bebeğim de aynıydı hep tek tarafına yatardı ama ben onu uyuyunca yatağına koyarken sırayla bi sağına bi soluna yatırdım çok şükür herhangi bi sorun olmadı o yüzden.