Minikuzu Bebeğimin ateşi var 17 aylık calpol veriyorum ama sanki düşürmüyor ateşini başka ne kullanıyorsunuz ateş düşürücü
Purposeless Minikuzu düşmüyorsa başka sıkıntısı vardır dr götürseniz daha sağlıklı olur kanda enfeksiyon vs olabilir.
izmirli123 Minikuzu calpolun turuncusu çok iyi , kızım 14 aylık ve yüksek ateş olduğu zaman doktorumuz kontrolünde veriyorum. Doktorumuz önermişti turuncuyu. Pedifen kullanıyorum birde
Dd1619 izmirli123 küçük degilmi turuncu calpol için.5 yaşındaki kızım daha yeni kullaniyor onu yarım ölçek.doktor onerdiyse bişey diyemem tabiki
Bsrtan Minikuzu bizimde atesimizi dusurmuyordu doktora gittigimizde bogaz enfeksiyonu olmus antibiyotik kullaniyoruz 😐
Busranehirmila Minikuzu eğer inatçı bir ateşi varsa doktora gitmelisiniz bence. En azından fitil vs verebilirler. Sürekli ateş hali organlara zarar veriyor. Düşüremiyorsanız bir acile gidin
Tatlican Minikuzu dolven ile parol dönüşümlü olarak kullaniyorum düşmeyen ataşelerde dr demeden kullanmadim
Bulutbey Minikuzu siz şu an ilaç kullanmak yerine ılık su ile ıslatılmış mendillerle vücudunu serinletin. Diş ateşi olabilir