Benimkinin bir düşüp bir çıkıyordu sarılım değeri, sürekli emzirdim özellikle geceleri biç uyumadım ruh gibi gezdim emzirmek için. Sarılık uyku yaparZ bebeğini soy uyandır . Benim ki hiç uyanmak istemiyordu, uyanmak istese bile sarılım bastırıyordu yavruma, debeleniyordu ama uyanamıyordu. Herkes yeni doğan bebek çok uyur diyordu hep oyunca 2 saatte bir emziriyordum ama yetmedi işte 14 e kadar çıktı sarılığı. Eve götürdüm kampa girdim 1 ay hiç uyumadım. Günde 1-2 saat belki. Ama yanında biri olsun özellikle gece dikkat et bebeğinin üstüne uyuma emzirirken ben neredeyse uyuyordum son anda kalktım baktım memem bebeğimin burnunu ağzını kapatmış uykusuzluktan perişanlıktan , sonra anneme gittim 2-3 hafta orda kaldım sarılık düzenlene kadar bebek toparlanana kadar yanında biri olsun.