Gögüslerim iltihap kanlı olduğu için emziremiyorum dolayısıyla pompayle en fazla 50 ml kadar çekebiliyorum elimi bile vuramazken yani süt o kadar geliyor sağ gögsüm kolumu bile kaldıramıyorum çok sancıyor ağırıyor 😭😭ya napıcam ben anneler bi akıl verin bana çok canım yanıyor 😰😰😰