dominantteyze Oykummmm bebekler normal araba ve bebek arabasında uyumayı cok sevıyor oglumda öyle bazen apartmanda bebek arabasında uyuttugum oluyor uyumayınca sallandıgı için hoslarına gidiyor galiba😃
Berenkooommm Oykummmm benim kızımda 2 aylıkken bebek arabasında uyurdu gündüz 3 aylık olunca zorla bıraktırdım
Evsen_2635 Oykummmm benimkide öyle bebek arabısna binince masunlaşıyor gözleri gidiyor hemen bide hamakta uyumayı çok seviyor sanırım temiz hava uyutuyor