Merhaba sevgili anneler 3 aylık bebeğim bu ara sık sık emzirirken memeyi çekip çekip bırakmaya zorlayıncada ağlamaya başladı.sorunsuz emdiği de oluyor ama özellikle uykusu geldiğinde bu sorunu yaşıyoruz.Günde bir kaç kez mama veriyorum meme savaşlarımız yüzünden.Genelde kaşıkla vermeye çalışıyorum ama biberonda verdiğim oluyor.Sizce bu durum yaklaşan bir meme reddi habercisi mi?Bu durumu yaşayanlarınız varsa ne önerirsiniz sorunsuz emzirme için?