Koala06 Nisabera09 Zaman o kadar hızlı ki 2 ay oldu bile bebeğim. Günleri saymazsan çok hızlı geçiyor😂
Mavisu Nisabera09 yaa bende derdim nasıl geçecek bu aylar şimdi bebeğim 5 aylık oldu geçiyor merak etme..
DuyguveSarp Nisabera09 ilk 2 hafta falan yavaş geçiyordu da şimdi daha hızlı geçiyormuş gibi geliyor :)
aylaamayorgun Nisabera09 2 buçuk ayı devirdik. Çıldıracaktım :D neyse ki zor günler geçti. Şimdi sıra daha zor günlerde :D
Srhtzlyh Nisabera09 geçiyor😊 bende yarebbiiiiim ne zaman bitecek şu günleeeer diye ağlıyordum 5 ayı bitirdik bile😅 ara ara sıkıntıları olsada şimdi tadından yenmiyor 🤗
Musam Nisabera09 geçiyor biz 27 günlük olduk kaldı 13 gün doğduğu gün daha dün gibi 😃bir bakmışız 1 yaşına girmiş doğum günü hazırlıkları yapıyoruz 🥰🤲🏼
Serapveminikleri Nisabera09 İnan bende 👀👀bekliyorum bitmesini 😂🤭Geçer inşallah durduk yere hormonlarımin devreye girmesinden yoruldum
Leylaa_ Nisabera09 aynen bizim de 28 gün var 😂 bi geçse bebeğim de rahatlasa bende şimdiden çok sıkıldım 😒