Kızlar bebeği altıncı hastalık geçiren var mı acaba aranizda ne gibi şikayetleriniz olmuştu iştahsızlık kilo almama gibi bir durum olmuşmuydu benim bebeğim 3 gün ateşlendi aşida olmuştu biz aşıdan dolayı sandık 3 gününden sonra vücudu dışarı attı sadece ayaklarında ve kollarında yok kafasının içinde yanaklarında vücudunun üst kısmında kızarıklıklar var doktora gittik 6. Hastalık geçiriyor dedi hatta geçirmiş dedi 1 haftada sadece 40 Gr almış normalde 200 250 Gr rahat alan bir bebekti başından geçen var mı acaba üzüldüm baya bı 😒