Kizim cumartesi gününden beri hasta 3 gün 39 derece ateş içindeydi hastane falan enfeksiyon cikti kanında az miktarda. Balgamli öksürüğü var ve hiç bişey yemiyor sadece emiyor ama bugun doğru düzgün emmedi bile. Ateşi falan düştü 2 gündür yok. Hicbisey yemese yoğurdu bide tel şehriye çorbasına hayır demezdi onlara bile basını ceviriyo hatta kaşığı gördüğünde agliyo artik. Bana yardımcı olur musunuz önerilerinize ihtiyacım var ne yapmalıyım yemiyor diye zorla yedirmeye çalıştıkça ters tepiyor cok üzülüyorum ve telaslaniyorum. Kizim 8 ay 23 günlük dişi yok daha eline bişeyde veremiyorum