Saçlarımı sarıya boyamak istiyorum ama oryal kullanmak istemiyorum çünkü çok yıpratıyor saçı palettenin sac açıcısını kullanıp memnun kalan var mı acaba nasıl bir sonuç elde ettiniz kuaföre bu zamanda zaten gidemem evde kayinvalidem boyayacak emekli kuaför kendisi ama tabi üstünden 20 yıl geçmiş o yuzden kendim boyami alıp boyatacagim bilgisi olan varsa yazarsa cok sevinirim