tavsancikinannisi Biontech aşıdan sonra anne sütü yeşil olan var mı Aşıdan sonra süt yeşil oldu https://www.hizliresim.com/619dka5
Eda-Ece tavsancikinannisi hiç duymadım böyle bir şey çevremde çok var emzirip biontech olan arkadaşım ama hiçbirisinden böyle bir şey duymadım 😳😳😳
Eda-Ece tavsancikinannisi canım merak edip internetten baktım olabiliyormuş antikorlardan dolayı korkma ama takipli doktorun varsa ona bir sor derim yine de.
Eda3 tavsancikinannisi haberlerde okumustum meksikali bir annenin sutude yesil olmus fakat o korona viruse yakalandiginda boyle birseyle karsilasmis ve emzirmeye dewam ettigini hatirliyorum negatifw dondukten sonra normal oldugunu yazmislardi yanlis hatirlamiyorsam bir bak istersen
cottoncandy Sütün yağıyla suyu birbirinden ayrılmış bence. Yani dolapta 6 saat falan bekledikten sonra benim de böyle görünüyordu ama aşı falan olmadım. Sarıyla yeşil arası oluyordu benimki birkaç gün dolapta kalınca, ilaç falan da kullanmıyorum.
Aalya tavsancikinannisi insallah ciddi bir sey degildir gun ıcınde tekrar deneyin ınsallah gecer tez vakitte.. Tabii doktora da gidin acil sekilde 😪 ben yerli aşı cıkana kadar olmayı dusunmuyorm guvenılır bulmuyorum.🤦♀️
Woody tavsancikinannisi biontech emziren kadınlarda bir çalışma yapmış. Yan etki olarak yazıyordu “the milk supply returned to normal within 3 days. A few women reported an increase in milk supply after each dose. Five women reported a change in milk color to blue-green after a dose of vaccine.” https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK565969/