Bahar_14 Alt 2 dişimiz çikiyor çok huysuz çok kaşiniyor sinirleniyor diş jeli kullaniyorum soğuk şeyler veriyorum yine de rahatlamiyor çiğlik atiyor bişeyleri isirmak istiyor ne yapabilirim anneler 🥺🙏🏻
Ozbek42 Bahar_14 ben yarım çay bardağı suya geceden 7-8 katanfili hafif exip atıyorum sabaha kadar özü cıkıyor sancılandıgında parmagımla masaj yapıyorum suya batırarak
Daphnemom Ben yeşil soğan vermiştim kemiriyodu. Diş jeli vs kullanmadık hiç. Çok şükür sorunsuz sıkıntısız ikisini de çıkardı peş peşe ☺️