m_cnrr Merhaba, oğlumda böbrek büyümesi var. Anne karnındayken tespit edilmişti şuan 1 yaşında hala daha takip altındayız. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Nasıl bir tedavi yöntemi ile ilerliyorsunuz. ?
Eomeoni m_cnrr geçmiş olsun biz daha 2.5 aylığız doğum sonrası gelişti genişliğin böbreğe baskı yapmadığını ateşli hastalık ya da enfeksiyon görülmezse 4 ay sonra kontrol görülürse hemen gitmemiz önerildi ilaçlı tedavi yok
Ciham m_cnrr gecmiş olsun bizimde anne karnında başlamIstı 2yaşına gircek 3ayda bir takip ediliyor ultrason idrar falan