Arkadaslar merhaba, bugun farkettgm biseyi size danismak istedm. 5 aylik bebegim var ayina gre yapmasi gereken herseyi yapiyor.Fakat bugun yuzunu bi bezle kapattim oyun oynamak icin. Ancak eliyle o bezi cekemedi. Ben elinden tutup gosterdim ancak anlamadi. Acaba ayina gore bunu yapamamasi normal mi endiselenmem gerekn bi durum mu? 5 aylik bebegi olan arkadaskar sizde durumlr nasil?