yuksekipek elcn4139 ben gunde 1 tane iciyorum 😒😒😒 40 gun oldu 1 haftadan beri geri basladim gebeligimdede gunde 1 tane iciyodum.. vicdan azabi cekiyorum ama icmeyincede sakinlesemiyorum.. sütü etkileyip etkilemediginimi merak ettiniz acaba?
Cns_28 elcn4139 içilmemesi gerektiğini biliyorum. Bebeğiniz için içmeyin ben hamile kalmaya karar verdiğim an bıraktım 2 yıldır ağzıma sürmüyorum hatta yanımda içecek olanı da içirmiyorum. Bunu onlara yapmamız haksızlık çünkü.
Nilara elcn4139 6 haftalik hamileyken biraktim sigarayi kizim 4 qylik dun bi tane ictim Yarisinda attim ne keyif aldim ne memnun oldum. Mentolluler de kalkti zaten. Kokusunu uzerimden cikartana kadar yaklasamadim kizima cok gereksiz bence sizde 1 tane deneyin soguyacaksiniz zaten
111nyk elcn4139 her bebek bir olmaz canim ama mesela ben hamileykende içtim suan bebem 5 aylik hala içiyorum he vicdan azabı tabiki var yok degil ama birakamayinca da napacaksin ben reddetme falan yaşamadım emiyor yani 🙏 hem doktorlar bile icenlere bırak bırakamazsan azalt gun 2 yada 3 icmene izin veriyor
Duyulurum elcn4139 karar veremiyorsaniz içmeyiverin :) himmm ben sigara içeyim ama şu kadar içeyim gibi bir düşünceye girebiliyorsaniz içmeme gibi bir iradeniz de vardır demektir. O iradeye sahip çıkın boşverin içen insanlardan cesaret almayı. Sizin sağlığınız için söylüyorum bunları bağımlılık çok zor bir şey. Birazdan biri gelir “ben içtim bir şey olmadı der” ne olmasini bekliyordun ki 😄 anında astım olmasını mı…. Cevap yazan anneleri tenzih ederim içiyorum ama vicdan azabı çekiyorum yazmışlar böyle yazarak sizi de teşvik ettiklerini bilseler yazmazlardi
Elbereth Gunde 10 tane icerdim, hamilelikte hic icmedim, bebegim 2 aylikken gunde 3 tane icmeye basladim. Su an 1,5 yasinda hala ayni gidiyor vicdan azabim var evet ama emzirmeden kesip rahat tahat icecegim gunleri bekliyorum desem yalan olmaz.
Gns- Burada bu soruya içiyorum ve bebegimin bir sorunu yok yaziyorlar bence siz bu sorunun cevabını-bebege zararlarinı internetten araştırın.
Yasmink Kızlar ben de 10 gün oldu tekrar başladım günde ⅘ tane içiyorum göğüslerim yumuşadı sanki sütüm azaldı gibi geliyor sigara sütü azaltır mı önceden gece sütüm akardı şimdi akmıyor neden böyle oldu anlamadım bebeğim 2 ay 20 günlük sigara sütü kesermi ki offff