Nutellamm Evinde zebra perde kulanan var mi temizli nasıl oluyor nasıl yıkanıyor sizce mutfağima almak istiyorm tül mu zebra mi alsam
Kk41 Nutellamm mutfakta zebra kullanıyorum tül sevmiyorum kalabalık gösteriyor mutfağı . Temizlemesi kolay balkonda yıkıyoruz
Birkucakmutluluk Nutellamm bence mutfakta zebra. Eğer yıkamak için müsait bir yeriniz varsa balkon veya banyo gibi ,zebra alın.
Myfamilyy_ Nutellamm stor perdelerden tül perdeye döneceğim hiç memnun değilim mutfak pencerem falan Amerikan camlarindan ben memnun kalmadım birde perdeyi alalı bir sene falan anca oldu sadece çocuk odasını değiştirmeyecegim
Sblsrgnsn Nutellamm ben balkonda su tutuyorum hortumla iki fircaliyorum tamam bitti cok kolay temizlemesi benim butun odalarimda salon haric hepsi zebra cok rahat geliyor bana hem temizligi hem kullanimi
Deletedmom_36 Nutellamm cocuk odamda ve mutfagimda zebra var memnunum ☺️Diger odalarda da stor kullaniyorum yikamaya yeriniz varsa cok kolay yikaniyor yeriniz yoksa da hali yikamalar yikiyot oyle aman aman fiyatda degiller☺️
Tontisimm Nutellamm salonumda ve küçük odamda zebra kullanıyorum. Fakat mutfakta tercih etmedim çünkü temizliği kolay olmadığı için. Tülü at makineye yıkansın fakat zebra da mecbur yaptırdığm yere gönderip yıkatıyorum ben beceremem çünkü
Seyma_29_ Nutellamm sadece mutfağımda kullanıyorum. Müsaitlik durumu olsa tül tercih ederdim zira temizlemek için bir balkonum yok sıkıntı oluyor