Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var. Üşütmüşüm sanırım grip oldum. Bebeğimi emziriyorum emzirirken maske takip ellerimi yıkayıp kolonyaliyorum. Bebeğime bulaşmasından çok korkuyorum toparlanmak ve bebeğime bulaşmaması için ne yapmalıyım başına gelenler acil bilgi verebilir miii 🙄☹