kartopu23 ya aslında benimde alerjik astımım var ama üç yıldır sadece hamilelğimde öksürük krizine girdim yozgatın havası temiz oldugu için sanırım rahatım ama adanalıyım aslen adanada yaşarken yaz kış farketmez sürekli öksürük krizleri yaşardım aylarca geçmezdi ve ilaç kullanmadan duramazdım üç yıldır rahat oldugum için bişey demedim doktora dün biontech oldum sordu bişeye alerjiniz var mı diye bende yok dedim oldum aşımı aşıdan bi yarım saat kadar sonra kuruyemişçiye gittik orda nefes alamadım bian boğuluyor gibi oldum hemen dışarı çıkıp maskemi çıkardım rahatladım bidaha olmadı öyle bişey ama aşıdan mı oldu yoruldum ondan mı oldu bilemiyorum doktorunuzun cvbını bekleyin yinede ve aşı olurken soruyolae zaten alerjiniz var mı diye