Beyzaaslan Merhabalar.. Sleepy 3+ kullaniyoruz..su yeni cikan kilot bezlerde 3 numara var 4 numara var 3+ yok.. Acaba 3 numara büyük mu diye düşündüm bilmiyorum 🤷🏼♀️ bi fikri olan var mi 😁
Mrvsltn Beyzaaslan canım ben aldım 4 numara kayıyor aşağı inincede uzanır vaziyette kaka yapınca sırtı kaka oluyor yani bence kilot bez yürüyünce işe yarıyor sleepyden çok memnunum ama kilot bezi sevmedik
Haticevys Beyzaaslan cnm biz normalde 3 numara kullaniyoruz kulot bezde 3 numara aldim biraz buyuk geldi sizdirdi bence sen 3 numara al
Deletedmom47 Beyzaaslan 3+ kullanıyorsa almayın lastikler sıkıyor .Ben aldım 3 bitirdim kilot olarak sonra 3+ aldım onu normel 5/10 kg yani ,4 numara kilot aldım 7/14 kg o 3+ bitince kullanacağım direk geçmedim yani 🙈
Bssrr Beyzaaslan ben çok sıkmasını istemediğimden büyük gidiyorum bezleri. Normal bezde 3 kullanıyorduk ortası büyük geliyordu ama diğer yerler tam hatta bacak araları yine sıkıyordu eşim 4 külot bez almış bu büyük dedim bacakları az boşluklar var 🙄 3 külot bez kullanıyorum tam oluyor ağı büyük yine ama beli bacakları tam . 4 no numda beli sıkı işte bi bacağı tutturabilmek önemli
Beyzaaslan Mrvsltn 4 numara aldim baya buyuk su an icin.. Simdi sleppy de kampanya varmis ondan alacaktim da baktim kilot bezin 3+ si yok ondan sordum bende
Haticevys Mrvsltn banada bi degisik geldi bel kismindaki yer baya iz yapti ama yine sizdirdi buyukmu kucukmu anlamadim 😂
Haticevys Beyzaaslan 3 ay 14 günlük oğlum 14 gün önce 6200 dü pramature dogdu 2800 kiloydu sislik gidince 2400 oldu
Beyzaaslan Ogretmenannis kendi sitesinde var 2 paket normal 2 paket külot bez 2 paket ped 2 paket 90li ıslak mendil 100 lira
Deletedmom47 Beyzaaslan İşte onu kullanmıyorum henüz ben çoklu bez aldım da .3 bir paket almıştım bitti kilot olan ,şimdi 3+ kullanıyorum 3 tane almıştım biter 2 haftaya ,4 bunlar bitince gececegım anca denk gelir 8 kg felan oluruz işte 😇