deniz_s bende 2 tane oglani iyilestirdim 57 günlük kardeşine bulaştırdı sagolsun doktorumuzla konustum yatisimizi yaptirdik bugun hastanedeyiz ama 1 de geldim bu saate kadar ne kendi durdu ne de ağzı herseyi veriyom aliyom yediriyorum banamisin demiyor azicik oturmak yok 😢