deniz_s ben kızımı geçen hafta götürdüm kusma şikayetiyle yani çok fazla kusuyordu doktor safran çıkarıyor artık dedi neyse iğne yaptılar onunla kesildi kusması. Röntgen istediler çektirmek zorunda kaldım zararlı olduğunu biliyorum ama yapacak bişeyim yoktu. Sonra çok fazla gaz birikmis dediler ve lavman verdiler bana küçük bi kutu onu hastanede kendim yaptım ve o an kızım o kadar rahatladı ki anlatamam. Tabi ara ara yine kusması kabızlığı falan oluyor tam geçmiş değil 😒