Meron Uykusuzanne benim bebeğimde çook kusuyor. 50günlüğüz. Ama sadece anne sütü vermek istiyorum o yüzden sürekli emziriyorum. Mutlaka mama vermek gerekiyor mu bu konuda bi bilgim yok 🙄
Elifasel01 Uykusuzanne _kızım 5 aylık anne sütü ile besleniyor çok çok huysuzlanınca gavisgon veriyorum hiç mama kullanmadım
PoyrazinannesiEbru Uykusuzanne Bize yoğurt vermeyin dedi doktorumuz. Ek gıdaya başlarken yoğurt yerine peynir veriyoruz.
Hulya_ebrar Nehirmasal bir kere aldım bebeğime çok katı geldi icemedi onun yerine motilium reflü şurubunu kullanyrm kusmuyor
Hulya_ebrar Nehirmasal birde kafama takılan bu mamanin numarası yok 3 aylık bebekte 9 aylık bebekte aynı şeyi kullanyr
Uykusuzanne Meron vala ben oğlumu mamasız buyuttum sadece meme ile gidince kusma o kadar problem olmuyordu ama Su an ek gıda da girince işin icine yavrum bi fena oldu kusmaktan 😥
Nehirmasal Uykusuzanne Meron benim bebeğimde meme ile büyüyordu sonrasında sıkıntı olur dedi Dr 6 aya kadar ar mama kullan geçer dedi sonra ek gidaya geçince sorun olmasın dedi siz bilirsiniz yinerde canım
Nehirmasal Hulya_ebrar evet katı zaten özelliği reflülü bebeklerin kusmamaları için numarasında yok maalesef
PoyrazinannesiEbru Uykusuzanne Bi de onca içtiğimiz ilaca şuruba karşın gaviscon çok iyi geldi kusmaya.
DFM Oğlumda da reflü var. Kilo alımını etkilediği için motilium kullanıyoruz. İlaç işe yaramazsa reflü mamasına geçicez demişti dr. İlacı 1 hafta kullandık. Çok şükür 🙏 haftada 250 gram almışız. Normalde ayda 600 gram alıyorsuk 😔😔
ummugulsum DFM kac aylık bebegınız benım bebegım ıkı haftadır bıberınla ne sut ne de mama ıcmıyor dılıyle ıtıyor bu refluden olabılırmı 😩😩cok mutsuzum ya
DFM ummugulsum 4 ay 15 günlük. Ondan değilde ara ara atak dönemlerinde yapıyor mama reddi uykuya direnme vs. Bide mamadan dolayı ağzında yara oluşuyor o zamanda yapıyor biberonu ittirme. Haftada bikaç kez karbonatla siliyorum tertemiz oluyo.