Elifarslan 15 gunluk bebegm var sutum ilk baslarda azdi simdi tek gogsumden 30 cc sut sagiyorum iki gogsumu de veriyorum emzirirken . 30 40 dk emiyo bi gogsumu bebegim. Ama emme bittikten hemen sonra bile goguslerimde bi yanma hissi basliyo hemen sonra direk taş gibi oluyo ici goguslerimin agriyo sizliyo neden boyle oluyo anlamiyorum delircem nolur akil verin
zeynepduha Elifarslan çünkü memeler şu an kontrolsüz süt üretiyor bebek küçük olduğu için boşaltamıyor memeyi
Mugeela44 Elifarslan süt birikiyor kanalların tam açılmadığı için kalıyor demek ki. Sıcak suya girin göğüslerinizi ovun yada sıcak bi havluyu biraz tutun göğsüzünüzde bol bol emzirmeye devam edin. Süt akıyor mu göğsünüzden?
Surmeli_ Elifarslan merhaba iki göğsünüzü de 10-15şer dakika emzirseniz. Benimde oluyor arada sık sık emziriyorum rahatlıyorum o zaman. Emzirdikten sonra da sağın iyice boşaltın göğsünüzü öyle öyle rahatlarsınız
Canparcam_ Elifarslan Gogusunuzdeki fazla sütleri sık sık sağın gerekirse makine alın mastit olmayın. Ben ılık bir duşta elle sagardim göğsümu zamanla terbiye oluyorlar merak etmeyin 🤗 Hatta fazlasını sagip buzluğa atabilirsiniz saklama koşullarına bakın internetten bebeğiniz ek gıdaya geçtiğinde onunla yoğurt vs muballebi tarzı şeyler yapıp yedirebilirsiniz. 💕
Elifarslan zeynepduha sut fazla oldugu icin mi boyle oluyo ne yapmam lazim her emzirmeden sonra sagim yapsam kalani bosaltsam mi
smiletolife zeynepduha 9 aylığız daha dün yaşadım k sıkıntıyı gece de süt taşmış 😣 ağrısı çok kötü ya
Elifarslan Mugeela44 emzirme esnasinda evet ama onun haricinde durduk yere sut gelmiyo emzirmeden once de ben sıkıyorum gogsumu biraz uclarinj islatiyorum bebege kolayljk olsun diye
Elifarslan Surmeli_ 30 40 dk birakmiyo parmagimla biraktiriyorum ac birakmis gibi hissediyorum oyle disardan mudahale edince de offf sicak dus aliyorun ovuyorum goguslerimi devamli
Surmeli_ Elifarslan iki göğsünüzü de emzirin 10dakika biri 10dakika biri emzirdikten sonra hala ağrınız olursa sağmayı deneyin oğlum 5aylık hala daha tam çekmiyor sütleri bazı zamanlar ağrım oluyor benimde elimle masaj yapıyorum youtube da masaj videoları var bakabilirsiniz işe yarıyor ben faydasını gördüm
_3a Elifarslan yeni doğan için 30 40 dk çok iyi maşaallah sübhanallah o emdikçe göğsünüz kaynıyor bence bu çok güzel bir nimet şükredin sağım yapıp dolaba atabilirsiniz Benim de kendiliğinden akardı rahatlardım banyoda sıcak uyguladıktan sonra eğik durun yer çekimi ile biraz boşalıyor
Elifarslan Canparcam_ cok sagolun ozaman surekli sagiyim da en azindan boyle canim yanmasin ilerjye de yatirim olsun 😊
Surmeli_ Elifarslan maşallah doyuyor demekki benim oğlumda öyleydi ben az az emzirip alıştırdım ikisine de
Elifarslan _3a yaaa iyi yonunden bakiyim ozaman ben duruma korkmustum sutumle ilgili bi sorun mu var diye ben de
mucizemmm_ Elifarslan daha yeni dogum yapmişsiniz bebek cok kucuk normal taş gibi olmasi sağim falan yapn buyudukçe daha fazla emer geçer
Vuslat23 Memeyı tam boşaltmadan bıraktıgı için ya sag bıberon ıle ver yada bol bol emzır iniyo zatennkendı tek çözüm bol emzırmek aslında, agrılar ıcınde bır sıseye su koy ustune bez gögsune tut yumusayınca kanallarda rahatlıyo emzır gecer, benımde oluyo