AntiFilozof ben iki yıl önce Ercan Dalbudak’a gitmiştim. Çok iyi bir psikolog 2 yıl içinde hallettik. Seans başı 500 veriyorduk şuan kaçtır bilmem. Özel hastanelerde 100 gibi bi fiyata da gittim ama adamın verdiği ilaçlar neredeyse aklımı oynatmama sebep olacaktı 🤦🏻♀️