Minnos09 ben ye-yeme diyemem kuzum ama ben alerji için randevu beklerken netten alerjik gıdaları inceleyip içinde yediklerimden varsa yemeyi kesmiştim hatta gaz yapsın ama alerji olmasın diyip gazlı gıda tükettimdi.. Ben çay kahve, tahin, helva, yumurta, peynir, tavuk, et, domates,salça, tüm paketli gıdaları bırakmıştım ekmek olarak çavdar yedim bulabilseydim karabuğday ekmeği yiyecektim bu süreçte
ankara nuh makarna , pirinç çorba ve mantar ara ara patates, bal, reçel ,vegan peynir,zeytin hastane gibi evden uzaklaşınca da muz elma tükettim.. Bebeğin deterjanını bezini değiştirdim evde toz temizliği yaptım bunlara alerjisi varsa diye bu süreçte şikayetlerden bazısı olmadı bazısı azaldı 10-15 gün sonra her 2 günde bir kestiğim gıdayı yedim belirti tekrarladı mı diye gözlemledim varsa bı daha yemedim yoksa hergün yedim nihayet dr a gidince de anlattım durumu
Kandan antep fıstığı, tavuk ve kırmızı et buğday ve süt- yumurta testi yapıldı sonuç negatif geldi ..sonucları negatif ve pozitif ilerleyen 2 çeşit besin alerjisi olduğunu söyledi bebeğin gelişimi kilosu vs iyi olduğu için 2 ay daha izleyelim dedi. Bu süreçte sadece süt ve yumurtayı bırakalım dedi
Ekmek tavuk kuruyemiş ye dedi beklemedeyiz şimdilik