pinar5595 mama tabiki zararlı değil ama anne sütünün yeterli olduğu durumlarda mamaya gerek yok bnce. Sizin bebişiniz doymuyorsa doktor da önerdiyse verin tabiki buradakilere ne bakıyorsunuz doktordan iyi mi bilecekler. Bnde ilk başta sürekli emmek istiyor ay doymuyor diye verdim ama doktor sürekli emmek istemesinin normal olduğunu söyledi yenidoğan olduğu için, kilo alımı iyi mamaya gerek yok dedi bıraktım. Sizinde doktorunuzla konuşup karar vereceğiniz Bi durum bu. Sağlıkla büyütün İnş