Merhaba kızlar.Oğlum 1 yaş 21 günlük.Bu zamana kadar yemeklerini ayrı yaptım alerjik bir bebek.Artık bizim yediklerimizi yemek istiyor.Mantarlı tavuk sote ve pirinç pilavı yapmak istiyorum.Salçalarını kendim yapıyordum.Zeytin yağı kullanıyordum.Ama bugünkü yemek için hazır biber salçası aldım ve sıvı yağ ile yapicam.Mantar daha önce denemedim.Onerileriniz varmı sıvı yağ konusunda ne diyorsunuz daha erkenmı bizimle yemesi için.Emiyor aynı zamanda.