Sevgili anneler merhaba. Kızım tam 4 ay 23 günlük. Dün kafa derisinde açık sana böyle sanki kabuk kabuk bir şeyler gördüm. Kafasının Her tarafında var. Doktora gösterdik normal dedi. Acaba dalın şampuan kullanıyordum kızıma o bitince unı baby aldim. Onun etkisi olmus mudur ki. Basına böyle bir sey gelen var mı