Merhaba anneler 🌸
bugün sabahtan beri sol göğsümün altında dokununca bir ağrı vardı akşama kadar geçer diye bekledim ama geçmedi göğsüme bir bakayım dedim damarlarımdan biri resmen olmuş. Göğsümde dolu değil 2 saatte bir emziriyorum. Doktoruma yazdım ama geri dönüş yapmadı daha bilgisi olan var mı acaba