Med uni baby bebekler için olan yumuşatıcıyı kullanıyoduk. Nevresimler havlular kıyafetler çok güzel kokuyodu. Ambalajını değiştirdi kokusuda değişti sonra kullanmak istemedim. Bim marka mavi olan bulut yumuşatıcı kullanıyorum şuan çok güzel kokuyo. Tavsiye ederim. Siyahlar için sıvı deterjan kullanın deterjan lekesi sorunumu sadece sıvı deterjanla aştım. Aslında beyazlar içinde uzun yıllardır sıvı deterjan kullanıyorum. Kapağı doldurup çamaşırların içine yerleştiriyorum deterjan kutusuna sadece yumuşatıcı koyuyorum. Beyazlarım beyaz siyahlarım lekesiz çıkıyo. Lekeli çamaşırlar olunca kosla damlatıp öyle atıyorum kirli çamaşır sepetine.