cydcvk Normalde kızımın ateşi 36,3 - 36,5 arkasındadır. Dün 1 yaş aşısından sonra hep 37. Başı da yanıyo sanki
Epifenomen-gkc cydcvk ateşten sonra biraz böyle olabiliyor telaş etmeyin, üzeri mümkün mertebe ince olsun ve ayaklarının altını limonla ovun çok iyi geliyor 🤗
Mom0911 cydcvk aynen öyle oluyor cnm. Bizde de aynısı olmuştu 1yaş aşıdan sonra . 37derece ateş, bir şey yapmadım , sadece bekledim ertesi günü yoktu ateşi