B007 zorlamayın kesinlikle bizde o aylardaydık zaten zamanla damak tadı oluşuyor az çok ezberliyoruz neyi seviyor neyi neyle seviyor ona göre sevmediği şeyi sevdiği şeyin içine gizleyerek vs veriyoruz büyük ihtimal ek gıdaya karşı ön yargı oluşmuş bebeğinizde ona zaman tanıyın korkmayın zayıflamazlar anne sütü veya formül mama hangisiyle devam ediyorsanız edin. Birde bebeğiniz aç anını yakalamalısınız hangimiz tokken zevk alarak yiyebiliriz ki sabah kahvaltısından sonra doktorum arayı 2,5 3 saat aç demişti buda gerçekten iişe yarıyor şuan 1 yaşına girdik ara öğün asla muhallebi yapmıyorum bulamaç hiç yemedik zaten doktorumda pirinç unu irmik istemiyor zaten bebeğimde nefrwt ediyor sadece ya yoğurt yada azıcık meyve öglen yemeği en kalorili ve en güzel yediği ögün o yüzden öncesine dikkat ediyorum sonrası ara öğün sonra akşam ögünü olarak gidiyoruz. Muhallebi her zaman bebeği tok tutar ve geç acıktırır tercih etmeyin onun yerine meyvenin kendisi suyu da değil onu verin. 🤗 sevgiler 🌸