Goktugummm Baharcnl biZimde doğduğunda olmuştu ya enfeksiyondur yada göz kanalı tıkalıdır dedi ilaç verdi 1 gün kullandım geçti enfeksiyonmuş şuan olmasıda mevsimsel olabilir yine gidin bebeğiniz çekmesin boşa uzman görsün
Baharcnl Uygurelif amin canım denedim ama evimde bile kalamadım çok yanlış yönlendirmeler oldu zaten sütüm azdı olanda gitti vardır bi hayır ama kimseyi dinlememek lazımmış bunu anladım
Uygurelif Baharcnl inşallah bi daha ki sefere daha iyi olur bu seferlik böyle oldu 🙂 bende dış etkenler yüzünden tutturamadım sonrada biberona alıştı
Omertugra20 Baharcnl bizdede akma sorunu oldu yeni dogdugundan itibaren doktorun verdigi damlayi bir kac ay kullandim duzeldi