Perşembe günü 4. Ay aşımızı olduk o gün hicbiseyi yoktu gece huysuzlanmalari başladı sabahta aynı ateşi çıkmaya başladı yavaş yavaş calpol şurup verdim bir kaşık hala devam ediyordu ateşi gece yatmadan fitil verdim gece boyu aynı şekilde sürekli bir mirildanma ağlama huysuzluk ateş manasının bazen yarısını içiyor bazen hiç içmiyor sürekli uyuma isteği acaba aşıdanmı yoksa dişmi çıkarıyor şaştım kaldım tecrübeli anneler bilgi verir misiniz 😔😔😔