seleno benim ilk oğlumda bağırsak tepkili alerji vardı. Şimdi ikinci doğumumu yaptım. Hastanede normal mama verdiler çocuk çıldırdı. Acaba alerjimi diye hep kaka takibi yaptım. Kaka da kan dışında her türlü belirti vardı ilk oglumdaki gibi. Alerji maması kullaniyoruz ve emziriyorum. Biogaia kullanıyoruz kaka toparlanmaya başladı. Biogaia bağırsak düzenleyici zaten gaz ilacı değil. Bizde alerji varmı net bilmiyorum. Ama damla probiyotuk iceriyo diye biliyorum. Bazı alerji doktorları önerirken bazılari önermiyor. Birde etki görebilmek için düzenli kullanmak gerekiyor