kubra2608 Hanımlar bebeğim 6.5 aylık ve genital bölgesinde kıl var belli olacak şekilde sizinkiler de var mı doktora götürmeli miyim
Deletedmom_59 kubra2608 doktora götürmelisin canim. Hormonlarla alakali olabilir belki. Ama benimki sadece tahmin . Siz muhakkak bir doktor görüşü alın.
kubra2608 Deletedmom_59 aynen internetten araştırdığımız da bissürü sebep çıkıyo içinde bu da var tabi biz de kıllı olmak genetik benim taraf kıllı hep ama yine de korkuyorum tabi götüreyim en kısa zamanda 😪
Niloy Tek bir kıldan mı bahsediyorsunuz. Yoksa yetişkinlerde ki gibi bi kıllanma mı. Veyahut tüylenme gibi bişey mi hangisi?
Perimasali mihrosum normal değil bu durum yalnız. Henüz o bölgede tüylenme için çok erken kesinlikle sizde doktora götürmelisiniz test yapılmalı muhakkak.
mihrosum Perimasali alla alla ama canım kuzenimin kızında komsumun kızı dada var yani beni. Kızımın ki cok belirgin kıl gibi dııl cok yakından bakınca tuy yani kıl degıl
Melihinannesi1 kubra2608 sız kendiniz lazer olmuş muydunuz tüyleriniz için, öyleyse vücudunda içerde illaki kıl kökü oluyormuş o da bebek doğunca felan bebekte oluyormuş o tüyler öyle bir arkadasimin başına da gelmişti de
Esraa- Melihinannesi1 bnde diyorumki oğlum neden bukadar kıllı doğdu 😄😄😄 napmışsa anası yapmış. Burnunun üstü, bıyıkları, kaşları, parmakları abowww😆😆