Birannebirbebek7 Bebeğim 24 günlük memeyi almıyor sürekli sağıp biberonla anne sütü veriyorum düzenli sağım yapmama rağmen 2-3 gündür sütümde azalma oldu her ihtimale karşı son çare mama takviyesi yapıcam ama daha önce hiç araştırmamıştım kullanıp memnun kaldığınız gaz yapmayan içeriği temiz mama önerisinde bulunabilir misiniz fiyat konusu önemli değil yeter ki en iyisi olsun bebeğimde soruna sebep olmasın
Doruk2021 Birannebirbebek7 biz doğduğundan beri hipp kullanıyoruz çok memnunuz buzamana kadar hiç gaz problemimiz olmadı.Bir kere sma alma hatasında bulundum 15 gün toparlanamadık. Hıpp organıc cambıotıc kullanabilirsin🌸getir iste gelsin gönder de kampanyalar oluyor indirimli alabiliyoruz
Kucukkuba Aptamili hic önermem canım coğu bebekte genellikle gaz yapıyor. Sma kullanıyorum cok memnunum oğlumda severek iciyor.
Selimsmomm Kesinlikle Golden Goat.. doğumundan itibaren kullandık şu an 5 aylığız. Hiçbir şekllde gaz sorunu yaşamadık. Sindirimi kolay ve araştırın çoğu mamada GDO’lu soya ürünü, palm yağı filan zararlı birçok madde var Golden Goat’ta bunlar yok.
Birannebirbebek7 Cevap yazan herkese teşekkür ederim şimdi eşimi eczaneye gönderdim bestlak damla aldırdım o sütümü artırmazsa mama takviyesine başlıyorum umarım gerek kalmaz 🙏🏻
Bilgemayse Birannebirbebek7 hipp combiotic kullandık hiç gaz sorunu olmadı harika bir mama. Ihtiyaç halinde yine onu kullanırım ben. Hatta hipp süt çayı da ilk kullandığım süt çayı, bayağı artırdı sütümün. Ödemden dolayı 4-5 gün sütüm gelmemişti 🍼👍🏻😊