1ikizannesi 3 aylığız ikizlerimle sadece mama veriyorum maalesef. Benim gibi olan anneler hangi mamayı kullanıyorsunuz ?
ecemm-6161 1ikizannesi canım ben doğduğunda beri mama verdim anne sütü 1 ay aldı bebelac kullanıyorum cokta memnunum 😊
Oznuratm Merhabalar ben aptamil kullanıyorum 1 yaşını geçtik şuanda ama anne sütüne daha yakın olduğu için doktorlar hipp mamayı öneriyorlar ama bize kilo alımı sağlamadığı için doktor önerisiyle aptamile geçtik