Başlık belki anlaşılır olmadı kızım 14 aylık ve 4 dişi oldu toplamda sorun şu göğsüm felaket acıyo emerken ısırdı ama günlerdir acısı geçmiyor sanki emerken dişleriyle eze eze emiyor gibi alt üst çıktığımda böyle olan oldumu acaba canım çok acıyor emdikten sonra da şuan da mesela hep acıyo yani dokunsamda dokunmasamda göğsüm zaten çok farklıydı yani yanlış anlamayın gördüğüm emziren tüm ennelerinkinden farklı siyah kalın tabaka var sanki diğer annelerdekinde ama bende o yok incecik zar gibi orası zaten baştan beri hep sorunluydu emzirmek bizim için ama bu kadar zor olmamıştı 😢napıcam ben bıraktırsam aşırı düşkün ve çok erken diyorum emse ben acı çekiyorum eşimde sabi o ne bilir dayan diyor 😭