Melismise Dün 1 yaş aşısını yaptıkk dun aksam kızımın kolunda ve elinin üstünde kızarıklıklar gördün bu gunde boynunda faln cıktı sırtında resim paylaşmayı bilmedigim için koyamadım bu durumu bilen yada yasayan varmı kızlar
ugur25bocegi Melismise su cicegi asisindan sonra su cicegine benzer belirtiler görülebiliyormus bi yerde okumustum aşıların yan etkilerini araştırırken
Mom07262 Melismise bende 2 gün önce yaptırdım ama böyle bir şey ile karşılaşmadık yan etkisi olabilir bi sağlık ocağına git bence
Melismise Nurse42 yok hergün veriyorm aşı yaparken hemşirede sordu her sabah mutlaka yumurta veririm kızıma bişi olmazdı egzaması var alerşi testi falanda yaptık bişi yok
Nurse42 Melismise o zaman alerjik bişey değildir diye düşünüyorum telaş yapmayın yinede bi doktoeunuza danışın isterseniz
Jyskmomk Melismise biz 1 yaş aşısı sonrası bunu yaşadık doktora gittiğimizde su cicegi çıkarmış dedi. Aşının etkisiyle olabilir dedi kabuk bağladı ve gecti döküntüler hafif ateş oldu
Jyskmomk Melismise biz aşıdan 6 gün sonra çıkardık içi böyle hafif iltihaplı gibi olmustu bazı döküntülerin tamaminin değil kontrol ederseniz eğer ici hafif su dolu gibiyse su çiçeğidir
Jyskmomk Melismise bizim de 10 döküntü varsa 9 u kızarıklık biri sulu gibiydi siz takip edin yine aşıdan kaynaklı olmayadabilir belki