Dasdili Annnisshhh 3. Ay kontrolünde rotayla birlikte yaptırdık. 4-5 saat sonra huzursuzluk oldu ağlamalar iştahsızlık. O gece zor geçti bana ertesi gün düzeldi çok şükür.
mugestn Bisaniye ya ne guzel problem yasamamissiniz.ben de demin bununla ilgli baslik actim. 38.5 dan assagi dusuremiyorum atesi.bugun oldu benim kizimda bexsero ve rotayi . 3 aylik suan.siz cok sansliymissiniz :)
Ftmsnny Annnisshhh 2. Ay itibari ile istenilen yaşa kadar yapılıyor bildiğim kadarıyla bizim 3. Ve 5. Ayda yapıldı yapılacak. Bacaktan oldu ilk doz
Bisaniye mugestn bizim de aynı anda oldu ikisi ama doktorumuz aşıdan sonra eve gider gitmez calpol verdirdi üç kez dört saatte bir verdik. Gece hafif huysuzluğu oldu ama o kadar olacak:)
mugestn Bisaniye bende ayni sekilde yaptim hemen verdim calpolu.simdi sirkeli bez koydum mecbur basina :)
Bisaniye mugestn düşer inşallah bir an evvel canım 🙏🏻 oğlumda kehribar kolye var belki o etkiledi 🤷🏻♀️
ebbbbbruu mugestn sirke tavsiye etmiyolar ateşi içe attığı için sade su kullan annesi aman bişey olmasın bebişine
mugestn ebbbbbruu aa bilmiyodum onu :( hemen normal beze doneyim o zaman ben.cok tesekkurler bilgi icin 🙏
Frida Dün yaptırdık ateşi 37,5 gibiydi bugün de 37 gibi ateş düşürücü vermedim genel bi huzursuzluk yok ama keyfi yerinde 💜 Bu arada ben hep bacaktan yapıldığını duydum ama koldan yaptılar bize sormak aklıma gelmedi. Morluk var kolunda bugün fark ettim.