Merhaba anneler bebeğim 10 aylık 6. Ayda ek gıdaya başladık fakat o süreçten itibaren ne versem kusuyor istemiyor denemediğim çorbalar yapmadıklarım kalmadı sürekli emmek istiyor ben hiç birşey iştahlı yemiyor en fazla bi tatlı kaşığı zoraki bu meyvelerde dahil olmak üzere böyle bu durumu yaşayan anneler var mı ?