Sevgi-Aslan Kızlar kullanıp memnun kaldığınız konak şampuanı var mı kızımın kaşlarında vardı başına doğru yayılıyor hemen önlem almak istiyorum
Nurish Sevgi-Aslan canım kaşlarla anne sütü sür ben burada bir arkadaştan duymuştum yaptım Allah razı olsun geçti ama başındakiler geçmedi
ruzgararinsmom Sevgi-Aslan mustela tek yıkamada geçirdi benimde oğlumun kaşı ve başının üstünde vardı doktor önerisiyle aldım çok memnun kaldım
Evrim1906 Sevgi-Aslan bebek yağı yada zeytin yağı sıkıp masaj yapıyorum sonra tarıyorum banyo yaptırıyorum bir sıkıntı olumuyor bebeğiniz kaç aylık
Ozbek42 Nurish baş için ben bebek yağı sürdüm banyodan 15 dk önce masaj yaptım sonra konak taragı ile taradım geriye dogru yavas yavas 2 banyoda eser kalmadı cok şükür..
ikiprensannesii2 Sevgi-Aslan Evet ☺️ Zeytinyağıyla da temizleyebilirsiniz ben sürüp 1 saat bekletiyordum konak tarağı ile tarıyordum. Şampuan da almıştım
Evrim1906 Sevgi-Aslan 2 aylık aşısından sağlık ocağında ki hemşire karbonata zeytin yağı karıştır bebeğin kafasına sür masaj yap tara demişti ben sadece bebek yağı yada zeytin yağı kullandım taradım geçti ama tekrarlıyor tabii ki sonra tektar temizlemen gerekiyor
Finduk_annesi İncia yenidoğan köpük şampuanı. Her gün yıkayın Konak tarağı yla tarayın. Kaşlarına hindistan cevizi yağı sürün. Hiç bir şey kalmaz.
Faimee Bizim doktorumuz ketoral verdi ama bence çok ağırdı iki defa kullandım sanırım kafası da yanıyordu onun yerine biraz zeytinyağı ile ovdum banyo dan sonra da taradım geçti bi kaç sefer yapmak lazım ama
Feyzza Sevgi-Aslan canım bizde 2 aylıkken farkettim ben banyo yapmadan önce 1 saat kadar zeytinyağı sürüp tarağıyla taradım sonra yıkayıp kuruladım 2kez yaptım geçti çok şükür yok aetık
Sevgi-Aslan ikiprensannesii2 sürdüm şimdi zeytinyağını uyanınca yıkarım tam yayılmadan önlem almak istedim kaşlarının arası ve alnında var saça doğru ilerliyor
Zehra1234 Sevgi-Aslan bn duştan önce zeytinyağı sürüyorum sonra eski sarı taraklar varya yavaşça tarıyorum kendiliğinden kalkıyo hepsi