Kızlar gebeliğimde dahi vücudumda çatlak oluşmadı zaten aşırı bir kiloda almamıştım doğum sonrası 3.ayda eski kilomdaydım ve yine çatlak vs yoktu. Şuan kızım 13aylık ve benim vücudum özellikle de bacaklarımda çatlaklar oluşmaya başladı aşırı da kaşınıyorlar. Kilom sabit, beslenme ve cilt bakımımdikkat ederim. Hormonal mi diye düşünüyorum ama bunun nasıl önüne geçebilirim bu durum aşırı psikolokijimi bozuluyor. Böyle bi durum yaşayanınız var mı ?