Deneyimsizanne Yaseminci 3 ay doldu başladım ben🐣Çok da sevdi miniğim😍 Heryöne olanlardan almanızı tavsiye ederim👍🏻
Yaseminci Deneyimsizanne öyle yaptım Solomon baybi in heryöne olanını aldım ama sanki rahat edemiyor bebek denedim bacaklarını m şeklinde açamıyor sanki korkuyorum zarar verir diye içindee kafa yastığı var onu altına koyuyorum öyle üstüne oturttu bir defa baktım rahat değil erken diye düşündüm
Ozbek42 Yaseminci 3 aylıkken tutuyordu..kanguruların baş desteği var bişey olmaz dikkat edilirse diye düşünğyorum
ecesss Boyun desteği varsa ve yenidoğan icin uygunsa 1. Aydan itibaren kullanılıyor. Babybjörn kullanıyorum ben Yenidoğan’daki itibaren kullanıma uygun